Ринок та конкуренція диктують свої умови просування товарів. І завдання маркетингу як виявити групи потенційних покупців, так й максимально зацікавити їх товаром. Не секрет, що на ринку снеків дуже велику групу покупців становлять підлітки і студенти, тобто. люди, яких зараз дуже складно чимось зацікавити та здивувати.

В умовах, коли деревина все більше дорожчає, а з нею і відповідно картонно-паперова продукція, підприємства закономірно починають шукати альтернативи деревині для виготовлення паперу. Британська компанія Test Valley Packaging у партнерстві з envoPAP пропонує своїм клієнтам нову розробку – картонну упаковку та папір RAW, виготовлені з відходів цукрової тростини.

Найбільша британська мережа супермаркетів Tesco звернулася до виробників зубної пасти з цікавою ініціативою – усунути картонні коробки з упаковки зубної пасти. Поки що це пілотний проект, який діє у магазинах мережі на території Великобританії.

До нас часто звертаються з питаннями щодо правильного вибору обладнання. Адже варіантів так багато і недосвідченій людині не просто розібратися в нюансах і відразу зрозуміти, яке саме обладнання підійде для упаковки саме його продукту. Тому ми вирішили випустити цикл статей, де розповімо, яке обладнання застосовується для пакування різних продуктів.

Так-так, Ви все правильно прочитали. А вся справа в новітній розробці швейцарської компанії Migros, яка представила на ринок CoffeeB або Coffee Ball. Це маленька кулька пресованої кави, яка покрита тільки захисним шаром Delica, запатентованим у всьому світі.

Одним із піонерів на ринку компостованих плівок є американська компанія EcoPackables, яка виходить на ринок з черговою розробкою – компостованими плівками на основі суміші кавових відходів з полімолочною кислотою (PLA).

Використання в упаковці замість первинного пластику рослинного полімеру поліетиленфураноату (PEF), що повністю переробляється, набирає обертів. Тепер цей матеріал використовуватиметься для пакування продукції компанії LVMH Group (Moët Hennessy Louis Vuitton).